RSS

Wednesday 25 December 2013

Rumah itu syurgaku

Bismillahirahmannirahim..

Assalammualaikum,

Orang kata, rumah itu..syurgaku. Jadi, mesti kita nak syurga kita tu indah, kan? Indahkan mengikut kemampuan. Tapi, rumah yang indah terbina daripada keindahan kerukunan rumah tangga itu sendiri. Tak gitu?. Makin bahagia...mkin indah..Itu rahsianya, rumah itu syurgaku..

Okeh ^_^

Design ruang tamu yang saya minat? 
Suka yang simple, comel, selesa, dan tak sesak sangat. Tu je..hehe..Sekarang, tengah berangan2 nak ada ruag tamu sendiri. kalau rumah sendiri lagi best untuk di dekorasi kan?? Rumah sewa?? Hurrm...dream on aje la jawab nya..haha.. Ni haaa...kita mitak Incik google pinjamkan kita pic2 ni.. Mana tahu boleh tolong korang untuk design ruang tamu sendiri. Saya??... InsyaAllah....suatu hari nanti.. :)

 Ini saya ambik ruang tamu bagi ruang yang kecik jer...Ruang maam rumah sewa kita memang cunnnn..















 



Uwaaa...rambang mata tengok. Cuci-cuci mata...rasa nak garap suma gambar2 pasal ruang tamu ni..alahai...

Suka perabot yang macam mana??
Saya suka perabot dari ikea..kalau bole nak suma perabot kat umah adalah daripada perabot IKEA... ngeee...bermimpi lagi.. Actly, suka jugak dengan perabot kayu jati. Nampak lebih ekslusif dan elegen, kan? Tapi, perabot kayu jati mahaaaallll...hahaha...

Contoh Barangan Ikea.

Okeh...tu jee...kalao ada masa, nanti kita share pulak pasal ruang dapur, raung bilik dan ruang tandas. Oh, mahu jugak share landskap..hehe...Tungguuuu...InsyaAllah.

0 ulasan: