RSS

Monday 1 October 2012

Aku dan Karton

Assalammualaikum,

Aku  suka  melukis...tapi,  tak  la  reti  mana  pun  melukis... yang  aku  tahu,  lukis  karton  ni  jeh...hehe...cumey  tak  cumey...terpulang  lah  yer...hehe..




Semua  karton  nih  aku  lukis  sendiri  taw...  walaupun  tak  secantik  mana  pun...




Yang  nih  saku  dedikasi  untuk  kawan  aku.  Dia  yang  nak  sangat  aku  lukis  ngan  dia...hehe...Ini  gambar  lama.  Dah  bertahun-tahun  rasanyer...





Gambar  nih  aku  lukis  taime  pujuk  anak  saudara  aku  Si  Nuraina  Fatihah  ketika  dia  tengah  merajuk  ngan  ibunyer...  Bukan  main  senyum  lagi  dia  tengok  sambil  tepuk2  tangan.  Hahaha...dedikasi  untuk  dia...


Yang  nih,  mood  tengah  sedih.. Aku  lukis  ekot  perasaan . Hahaha...aku ekspretasikan  luahan  jiwa  dalam  bentuk  lukisan  selain  daripada  menulis...

Nih  plak  mood  happy.  Ngeh3....

Tapi,  aku  paling  suka  muka  karton  yg  satu  nih...agak  comel  la jugak...hehe...




Okey,
itu  sahaja  untuk  setakat  ini.. lain  kali,  upload  lagi...maaf  kalo  lukisan  aku  nih  xcantek  mana,  mengada-ngada  or...apa2  je  lah... Dan,  terima  kasih  kerana  sudi  tengok...

0 ulasan: